måndag, januari 01, 2007

Sköna helger

Nu är lugnet här, de stora helgerna är över. Phu...

Det har varit riktigt bra i år! Annars brukar ju julen vara en sån där riktigt ångestbomb. usch. Men i år var den ju helt underbar. Nyår gick också över förväntan och blev jättetrevlig. Hade en jättebra födelsedag och en jättefin nyårskväll som spenderades med ricke, far, mikaela, erik och liten (som hade hicka, hela mikaelas mage hoppade). När vi kramade om varandra innan de åkta så slog det mig, att nästa gång vi ses så har liten kommit till världen. Ska bli så kul att få träffas.

Om jag nu ska gnälla på nått så bröt en förkylning ut i går, så framåt tolv var jag helt mosig, snörvlade och kände mig febrig. Sov bra i natt men är helt jättesnuvig och trött. Och det är ju jobb i morgon...undra om jag pallar det. Vi får se.

Jag har verklign blivit bortskämd i år med alla julklappar och presenter. Kan ju få berätta lite vad jag fått:

Morgonrock (vit och grön, grönt skärp som påminner om mitt gröna bälte jag fick i judo)
presentkort på ikea, bauhaus, adlibris, HM, Cervera
blommor
pengar
paraply till ena blixten
väska till blixtrarna
stativväska
böcker
pizzamaskin? (eller vad det heter)
regentlängder
Platt tv (köpte vi till oss själva i juklapp)

Som ni nu förstår så har jag fått massor av underbara saker och för det är jag otroligt tacksam!Utöver det har jag fått haft det lugnt och skönt. Så jag är jättenöjd och glad.

TACK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och självklart kommer jag ihåg dig, även om jag ibland är usel på att visa det. Vi får höras någongång ska kanske upp sista helgen i januari, en fika då kanske? Kram

Camilla sa...

Jag är ju inte bättre själv, haha. Det låter som en bra idé med lite fika och umgås! Kram.