måndag, april 02, 2007

GRATTIS RICKARD!

I dag fyller Ricke 29 år! Grattis grattis!

Jag väckte honom i morse kl 6,45 (hehe) med paket och vacker sång. Jag tror han hörde att det var "ja må han leva" iallfall ;)

Han fick av mig:
1, ett presentkort på adlibris.com
2, en ny rakhyvel plus tillhörande produkter, rakgel/skum och nån cooling gel
3. En PARADISE BEACH kryssning!



På fartyget finns:
Paradise Beach: Under ett stort soldäck med tre solar som är identiska med riktigt solljus kan du ta ett dopp i poolen eller en paraplydrink i baren. På paradise beach finns pool, jacuzzis, solstolar, panorama bar, grill, scen och dansgolv. När vädret tillåter öppnas soltaket.

Aqua Spa: Spa avdelning med utomhusjacuzzi, kall-och varmbad, ång-och vanlig bastu, många olika behandlingar, frukter och juice. Handduk, badrock och tofflor får du låna.

Övrigt: Motionsspår, shoppingtorg, restauranger, dansgolv och underhållning!

Han har nämligen sagt att han skulle vilja åka på det nångång, men att det ska vara på sommaren. Självklart så ska ju jag med oxå ;) Så vi ska boka in en hytt och dra i väg här lite längre fram.

I går firades Ricke av sin släkt. På bilden ser vi Rickards far Bengt, Rickard, Rickards bror Fredrik med fru Camilla och minsta dottern Emma och Rickards fars sambo Karin.




I kväll ska vi ut och äta fin middag. Ricke vill ha plankstek och jag vill nog ha typ nån oxfilé black and white eller nått annat gott. Vi får se vad det blir för gott.

Senare..................................

Vi gick till Athena för att käka, men det var stängt! Vilket blaj liksom. Jaja, då går vi väl till stadskällaren i stället. Men det var oxå stängt. Gaaah! Vi fick ta bilen och åka in till Köping för att gå på restaurang en måndag kväll. Drygt! Men maten var jättegod. Jag åt en Mr brown. Det är oxfilé på en toast med bacon och grillad tomat. Till det coleslaw sallad och bernaisesås. Mumma! Ricke tog plankstek :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får hälsa honom att vi önskar honom ett Stort grattis...

Camilla sa...

Det ska jag göra!