söndag, maj 06, 2007

Hör du mig?

Jag har åkt på en dunderförkylnig, har typ ingen röst kvar och massa massa slem som jag får typ hosta och kräkas upp. Mysigt va?! Rickard är lika krasslig han också. Vi hade inplanerat att åka och gratta Vincent i lördags (han fyllde den 4:e maj) men vi var ju så krassliga. Men efter ett telefonsamtal så hörde vi att även de var krassliga, så då kunde vi åka iallfall. FAnns ju ingen att smitta ner.

Så vi var till Västserås i går (igen, var där för en vecka sen också) och grattade Vincent. Trött och sjuk var jag ju men det var ju även Rickard och alla de andra i Västeråsfamiljen också. Så det var ingen fara att umgås med varandra. Troligtvis har vi smittat varandra från förra veckan.

Tog lite kort, lägger upp sen när jag orkar. Vill bara bli frisk. Tycker det borde vända snart så man känner sig bättre och inte sämre hela tiden. Man är typ halv ok mitt på dan, sen vänder det igen efter några timmar och man blir crap igen. Ska försöka ut och vattna blommor i stugan i allfall. Sen kommer jag var helt slut. Haha.

Till Johanna: Krya på dig nu! Tänker på dig och tycker det är så trist att du skulle drappas av nån förkylning. Så himla typiskt. Hang in there! Det får blir Kina sen när du är bättre. Miss U!

Inga kommentarer: