måndag, maj 21, 2007

Karriär

Nu sitter jag här på jobbet på min lunch, det regnar ute.

Jag kan nu meddela att jag får fortsätta min anställnig här på FMV i Arboga. Jag har fått ett vick i 6 månader till. Jag har även stigit i grad, förr var jag handläggare i informationsproduktion. Jag är nu Projektingenjör. Sug på den ni! Har även fått en liten trevlig löneförhöjning. NÖJD!

Jag jobbar främst med anläggningsdokumentation, men har också tid på RAKEL. Jag tillhör Stockholm och huvudkontoret heter Tre Vapen och ligger vid gärdet, vägg i vägg med filmhuset. Min avdelning heter AK Logistikstöd. Japp...så äre.

Jag ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder från när vi firade far i torsdags. Och på solhöjdens blogg ska det upp bilder från takrenoveringen. Jag ska se när jag får tid. Men bilder kommer.

/camilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis grattis... vad är det du gör med Rakel? eller ja säkert hemligt men det är alltid kul med nya saker...

Anonym sa...

De behöver ritningar m.m. över områden och anläggningar. Så jag förser dem med det bland annat. TACK!!