torsdag, maj 31, 2007

Ny erfarenhet

I går var jag i V:ås på anställningsintervju. Eftersom det jobb jag har i dag inte är fast utan bara vick så är jag ju ute i jobbsökarsvängen. I går var jag på min första intervju, det gick grymt bra. Dock så betyder det ju inte att jag är den de väljer, de har ju säkert många fler med bättre CV än jag. Men allt kändes bra och jag kände mig inte speciellt nervös. Skönt.

Men det var riktigt kul faktiskt. Jag och 3 stycken grabbar hittade varann direkt och vi skrattade massor och hade det jättekul. Ytterligare en kille och en tjej anslöt sig till våran lilla grupp när vi satt och väntade. Jag ville knappt åka därifrån. Jag fick komma in på intervjun ganska snabbt, men sen satt jag kvar en stund efteråt och snackade med gruppen. När jag åkte hade de fortfarande inte kommit in än.

Det var en ny erfarenhet för mig att få bli utfrågad med frågar som: Vad är det bästa med dig? Vad betyder lojalité för dig, vad gör du om 3 år m.m. Haha. Skoj skoj. Inom 4 veckor får jag veta hur det gick. Jag söker ju bara 50% vilket jag tror är ett minus...men, men. U never know.

Inga kommentarer: