tisdag, augusti 07, 2007

worktime

Japp, då var man tebax på jobbet igen då. Skönt att jag slutar om en timme, då blire sola och bada ute i stugan tror jag. Möjligtvis klippa gräset också. Ricke kommer väl ut efter jobbet lite senare.

Semestern har varit great. Vi har gjort massor ute i stugan, vilket ni kan läsa på stugans blogg sen när vi orkar uppdatera den. Vi har bott där väldigt mycket. Sen var vi ju i väg en vecka till trollhättan och västkusten. Mycket trevligt, inget vi hade planerat in utan kom på nåra dar innan vi drog. Sommarn är ju verkligen inte slut än, vilket jag måste påminna mig om nu när jag börjat jobba igen. Bara för att semestern är över betyder inte att sommaren är det. Så mera sol bad, grill, besöka vänner, göra små utflykter och fixa o bo i stugan hoppas jag på.

Lägger kanske upp lite pics här senare. Tjo heej!

/camilla

Inga kommentarer: