tisdag, oktober 17, 2006

Work

Ja minsann. Jag var till jobbet i dag. Bara förbi typ några timmar, mer gick inte. Huvudet höll på att sprängas. Men jag var dit och kollade av mail och organiserade lite bland allt som ka göras, plus pratade med mina käa medarbetare, så nu är jag uppdaterad. Kändes jätteskönt att åka ut till jobbet och se att det varit lugnt, så jag liksom har inte missat nått direkt. SKÖNT!

I morgon hoppas jag kunna köra på som vanligt. Vill komma igång nu igen. Träningen får dock vänta nån vecka. Inge styrke och inge pilates. Vila, vila, vila.

Jag lagade go mat idag. Kokade potatis som jag sen hällde i olivolja i, hackad chili och lök. Sen mosade jag det lite grann och rörde om. Till det blev det grönsaker, bräckt kassler och rosépepparsås! Gott!

*poff*

Inga kommentarer: