tisdag, oktober 17, 2006

WOW!

Jag kan bara inte fatta! Jag fick ut 3:an!

Haha, jag kanske ska förklara mig lite. Jag började i går med att köra igenom alla patiencer som jag kan. Började med idioten och körde tills jag fick ut den, sen klockan etc.

Idioten och klockan fick jag ut i går, men 3:an ville inte gå ut. Ni som inte vet vad 3:an är kommer här en förklaring:

Blanda korten och behåll korten i en hög. Ta översta kortet i kortleken och vänd upp, samtidigt som du räknar 1, sen det andra kortet 2, och nästa blir 3.

Efter 3 börjar man om i räkningen, 1,2,3, 1,2,3, så gör man så genom hela kortleken. Grejen är ju då att det inte får komma fram ett ess på 1, en tvåa på 2 och inte heller en trea på 3. Ni kan ju testa och se hur himla omöjligt det är att komma igenom hela kortleken utan att det blir nån träff.

Men jag gjorde det nyss! Weeee, har aldrig klarat denna. Haha! Fattar inte, helt sjukt.


foto: www.fria-bilder.se


Nu väntar gummisnodden, eller ormen som den också heter. Har bara fått ut den en gång förut, rädd att detta kommer ta flera veckor.

*poff*

1 kommentar:

maro sa...

Hade du inte klarat den innan alltså? Det var värst! Grattis får man väl säga!