onsdag, november 08, 2006

Uppvaktad av en trollkarl

Jaha, vilken dag! Jag har varit på inspirationsdagen 2006 i Västerås. Vi var nog säkert, ja...500-800 pers kanske.

Först var det Måns Möller som körde lite stå upp, i ungefär 30 min. Före honom var han, Stefan Odelberg, kände trollkarln framme och värmde upp oss i publiken. Han var, vad heter det, konferencier.

Efter Måns var det hon Lena Nevander-Friström. Hon var mycket bra. Rolig, allvarlig, och hon fick mig berörd t.o.m.

Lunch

Efter lunchen på väg till min sittplats kom trollkarlen fram till mig och snackade lite. Stefan som han hette. Hihi. Kul, kul.

Först upp på scen efter lunch var Susanne Pettersson. I ca 35 min pratade hon om mental träning. Så intressant! Lärde mig mycket. Hon har hjälpt många kända idrottare. Claes Malmberg var efter henne upp på scenen och körde igång med lite prat om meditation m.m.

Fika paus

Nu var det två stycken kvar, och det var först Mark Lewengod. Han är ju bara för GO! Hur mysig som helst! Sist var det Lasse Berghagen. Men innan Lasse skulle Stefan trolla lite, och vem plockar han upp ur publiken? Jo MIG, Gaaaah! Haha.

Först frågade han en massa, och han var verkligen närgången!!! Hans kind var verkligen mot min, haha. Han körde på med nått trolleri med kort. Jag fick välja ett kort ur kortleken och sen stoppa tillbaka. En låt började spela och han knäppte upp sin skjorta och ville ha en puss, men icke. Jag pussar inte vem som helst. Publiken asgarvade! Skitkul! Tillslut gick jag med på en puss på mitt finger som jag sen förde till hans mun att pussa på och då... kom kortet fram ur munnen på honom, kortet som jag hade tagit ur kortleken i början av trolleritricket. Coolt som bara den. Sen fick jag en stor kram.

När sen Lasse körde sin grej satt jag bara och funderade på hur tokigt det varit framme på scenen...haha Det slutade inte där minsann. Utan jag fick sen kortet av honom, signerat och allt ;) och när vi skulle lämna salen hörs det i högtalaren: Hej då Camilla!!! Inte slut med det heller, utan när vi fått på oss jackorna kom han fram med en stoor ros också! Kände mig jätteuppvaktad! Haha. Skitkul. Får lägga upp kort sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

censur är dåligt. oj, så dåligt.