fredag, januari 26, 2007

BOKTRÄFFEN.SE

Snart kommer jag att släppa www.boktraffen.se

Så du som gillar att snacka och läsa - bli medlem där vettja! Så kan du va med i bokcirkeln varje månad också :)

Och du som inte riktigt vet om du vill va med- bli medlem iallfall och stöd mig ;) så det ser ut som vi är några stycken medlemmar. Lägg jättegärna in lite tips och recenssioner också! Vill att det ska se ut som det finns nått på sidan sen när jag ska gå ut med den. Sidan finns ju redan men jag har inte gjort reklam eller bjudit in folk än ordentligt.

Ni kan ju iallfall kika på den tycker jag!

Jag ville själv vara med i en bokcirkel men finns ju typ ingen stan, plus att det är lite lyx att vara med i en över nätet, då har man ju ingen press på sig att man måste passa in tider osv. Utan den här bokcirkel är ju öppen jämt! Så man läser sin bok i sin egen takt och sen skriver när man har tid helt enkelt. Kan det bli smidigare?

Sen finns det lite annat smått och gott. Det är alltså en hemsida med en bokcirkel och med boktips, recenssioner forum m.m.

/ C

Inga kommentarer: