fredag, januari 26, 2007

Singel-livet

Ja nu har jag varit singel snart en hel vecka. Det känns ok faktiskt. De första dagarna rymde jag till sthlm och umgicks med Johanna så då kändes det inte så mycket. Men när jag kom hem! -Tomt och ensamt till tusen.

Sen har dagarna rullat på. Jag saknar honom mycket det kan jag ärligt säga. Jag föredrar att ha honom hos mig. Just det att kunna dela vardagen med någon. Komma hem och få berätta om sin dag, få höra honom berätta om saker han gjort under dagen. Prata problem, lösa dem, skratta, och kramas!!!

Men nu har det alltså gått en vecka sedan han drog. Jag har gjort ganska mycket. Varit i sthlm, jobbat med boktraffen.se, tränat, sett massa film, varit ute och ätit, varit i v:ås, ätit snask, gått på massage, ska träffa majsan ikväll och äta kina-food m.m. Skulle gärna ha gjort ännu mer om det funnits någon hemma i stan att göra nått med. Glömde skriva jobbat, för det har jag ju gjort hela veckan också.

Jag förväntade mig inte att han skulle höra av sig nått till mig. Men han har ringt varje kväll. Det värmde gott att han har gjort det.

Tur är väl endå att han kommer hem imorgon igen :) Dock lite mörbultad efter en veckas skidåkning. Hihi.

/c

Inga kommentarer: