fredag, januari 12, 2007

Vuxenpoäng

Vad har hänt sen sist? Tja...not to much.

Fria-bilder.se har fått bytt till FotoAkuten.se, så nu blir det nog ordning med det. Ska försöka få till några bra bilder i helgen. Semlor och gott gott.

I dag blir antagligen Örebro direkt efter jobbet. Ricke skulle dit pga jobbet, han ville ha nån att åka med. Och jag tackar inte nej till en liten utflykt. Jag har fortfarande presentkort att använda. Blir nog att köpa lite fler delar till matservicen.

Vi bara måste åka i väg och slänga skräpet som står i hallen när miljöstation har öppet. Har det öppet i dag?

Typ 3 veckor tills Mikaelas och Eriks liten kommer. Ååå, vad jag längtar att få se och träffa den lille krabaten. Pussa på han/hon ska jag göra. Likaså kramas med storasyster som då blivit mamma! Snacka om megavuxenpoäng. Finns väl inget som ger mer vuxenpoäng än att skaffa barn? Eller? Ja det skulle väl va att bli mormor, fast då är det väl snarare pensionärspoäng man får, mohahaha.

Vad har jag för vuxenpoäng egentligen?
1. Gift (måste ju vara väldigt höga poäng på detta)
2. Äger egen bil
3. Har jobb (just nu iallfall, tiihii)
4. Bakar kakor och sånt tjafs i bland
5. Har bestämda tvättdagar och städdagar
6. Köper matservice

Vad mer? Kan ni inte skriva i lite vuxenpoängförslag, så man kan kompletera denna lista.

Några vuxenpoäng jag inte har:

1. Är ej förälder
2. Har ingen villa
3. Stickar inte
4. Syr helst inte heller
5. Hatar att stryka

Äsch, nu orka jag inte tänka ut nå fler.
/C

Inga kommentarer: