onsdag, april 11, 2007

Puh!

Äntligen kommigt i väg på träning i dag. Har inte tränat på drygt 2 veckor pga en hemsk seg förkylning. Hade feber och sånt tjafs men sen har det liksom varit hosta och blaj som inte velat försvinna. Men i dag åkte jag upp och körde ca 1 h. Tog det lugnt. Cyklade iofs. ganska hårt ca 10 min, redan då var jag jättetrött. Haha. Så helt kry är man ju inte än. Sen lite baksida lår, armar, ryggen, magen. Inte så mycket mer. Jo lite fria vikter en stund också. Det är ju det bästa som finns så det är klart det blev lite sånt också. Sen en massa skön stretchning efter det! Najs. Var såååå skönt.

I morgon hinns det inte med träning, ska till V:ås efter jobbet. På fredag hinner jag nog upp. Sen på lördag åker jag och Ricke antagligen upp till min goa Johanna och hälsar på. Hoppas du orkar med oss ;) Och skulle du må jättecrap så hör av dig. Likaså in the future om du skulle bli dålig så var inte rädd att höra av dig. Jag kan ju åka upp bara jag och vara hos dig så du slipper vara själv om tex Davve inte är hemma. Tycker om dig en himla massa!!!!

Det är sjukt mycket på jobbet nu. Det är rätt skönt iofs. att det är en del att stå i, dagarna går fort. Men ja, man blir ju lite smått stressad av att det är så mycket. Plus att jag vill hinna med så mycket som möjligt innan jag slutar. Om det nu är så att jag får gå den 1 juni.

Jag har ansökt i dag till Mdh i e-tuna, några kurser i Informationsdesign. Jag läste 2 kurser (under 1 år) för drygt 1 år sen. Nu sökte jag:

Kurser i Informationsdesign
  1. Webdesign
  2. Marknadsföring för varor och tjänster
  3. Informationssökning och omvärldsanalys
Jag har även sökt till Marknadskommunikatör, ett kurspaket på MdH i Västerås;

Är du intresserad av att lära dig mer om kommunikation och medier? Du kanske redan idag arbetar eller vill arbeta med företags, myndigheters eller organisationers kommunikation. Arbetet som informatör eller strategisk kommunikatör är en allt mer efterfrågad funktion i företaget. I de olika kurserna kommer olika aspekter på både intern och extern kommunikation behandlas, både vad gäller planering, utformning och spridning av information.

Ingående kurser är:

  • Identitet - profil - image 10hp,
  • Mediamarknader 10 hp
  • Kreativ kommunikation 10 hp.

Kan ju va schysst. Är ju sånt jag är intresserad av. Bra att söka om man nu ändå kanske kommer bli arbetslös. Och det innehåller Kommunikation, Information och Medier. Mycket intressant. Och till en viss del mycket likt vissa delar i Informationdesign.

/camilla

Inga kommentarer: