söndag, april 15, 2007

Sommarlördag

Jag var upp till sthlm med Rickard, tobbe och becca i lördags. En helt underbart varm och solig dag. Först hälsade vi på Mikaela, Erik och lillfabbe. Vi gick ner till Street längs med vattnet. Fikade och njöt av värmen.






Nästa stopp var på St. Eriksplan där vi mötte upp allas vår goa Johanna och min vän Micke. Vi käkade jättegod glass i solen som vi köpte i en glassbar. Tobbe tålde typ alla sorterna, hur bra som helst.



Vidare åkte vi hem till David, Johannas pojkvän. Där vi planerade för en middag som vi sen gick och inhandlade ingredienserna till. David kom hem ungefär samtidsigt som vi var tillbaka från affären. Rickard lagade till en supergod tomat-och skinksås och till det pasta. Jättegott!

Det var hockey på tv som typ alla ville se (jag och becca var väl inte jätteintresserade kanske, haha). Till det smaskades det chips och färska pimpim's. Efter det visade David ett jätteroligt program på sin Mac för mig och becca. Det var huuuuuuuuuuuuuuuuur kul som helst. Programmet förvrängde hur man ser ut, haha. Ojoj vad vi skrattade åt det. Tårarna rann. Vi lekte med det massor, alla testade. Här är några av bilderna (fler finns på johannas blogg.):

Ricke

Tobbe

Jag

David

Rebecca

Johanna

Vi åkte hem på kvällen och var hemma nångång på natten. Tack till er alla för en jättebra dag!
/camilla

Inga kommentarer: