torsdag, juni 07, 2007

Foto

I går på självaste nationaldagen fick jag ett telefonsamtal, från MediaMarkt där jag varit på intervju angående en anställning. De vill ha mig! haha, coolt liksom.

Han jag pratade med sa att självaste varhuschefen hade tyckt jag var klockren. Han ville ha mig. Så fr.o.m den 20 september har jag anställning på mediamarkt i västerås som försäljare på fotoavdelningen! Weee, fatta, jag kommer få jobba med mängder av härliga produkter, alltid ha koll på nyheter och priser, framkallning, förstoringar m.m. Kul faktiskt. Och sen är det ju helt nystartat, jag är liksom med under uppstarten av detta varuhus vilket känns riktigt bra. Det betyder ju att det finns massor att utvecklas vidare i.

Han sa på telefonen: Jag vill erbjuda dig en fast anställning på 50% på Mediamarkts fotoavdelning. Och vill du sen utöka din tid till tex 75% så är det ingen omöjlighet alls, snarare tvärtom. Typ så sa han. Låter ju också bra.

Jag kommer att tjäna typ samma som i dag. Det beror lite på hur mycket helger (OB) som jag jobbar. Men om jag kör massa helger och kvällar så tjänar jag mer än jag gör i dag. Najs!

Kul kul.

Har pratat med min uppdragsledare här på FMV om att jag måste säga upp mig tom den 14 september. Det var ju lite jobbigt fast hon tog det så bra, blir så tacksam att hon gläds för min skull, för jag vet ju att jag sätter dem i en besvärlig sits. Men jag ska få fast jobb! Äntligen!

Hörs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!
Kram från brorsan med familj!!

Anonym sa...

Men ååh gumman stora grattiskramar från oss i det varma söder =)

anna sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
mamma

Anonym sa...

Tack så jättemycket!