tisdag, juni 12, 2007

el swetto

Vad har hänt sen sist?

Var på 120-års fest i lördags. Det var trevligt. 4 st som fyllde 30 år som hade fest tillsammans (4 x 30 = 120, för den som undrade). Träffade folk jag inte sett sen jag slutade högstadiet, haha, kul kul.

Blev stoppade av polisen på väg hem, jag körde bilen, fick blåsa i alkoholmätaren. Vilket såklart inte gav nå utslag. Då har man fått testa på det också.

Vi har en del utgifter framför oss som känns mindre kul.

  • madrasser (jag sover i v-rummet nu, min madrass i sovrummet är crap! Måste skaffa ny säng Saknar rickard juh.)
  • sommardäck (spruckna, och med spik i, not so bra)
  • cykel (till ricke, fast kanske farsan hade en herrhoj vi kunde få när han köper min mtb)
  • dragkula till bilen + kostnad för att ombesikta den då kulan är monterad.
  • stugan, alltid utgifter där. nått som är trasigt m.m.

Detta kanske vi inte behöver men gärna vill ha och ska försöka fixa någongång:

  • fyrhjuling (gaaaah, jag vill ha!)
  • AC, skulle veeerkligen behövas i vår varma lgh. hade 32 grader inne i går, kul när man inte kan få korsdrag, alla rum och fönster i söderläge. luften står still.
  • resa till kolmården och fotografera massa djur, kanske sova kvar en natt (vill, vill, vill)

Nu orkar jag inte skriva mer, så varmt här inne.

/camilla

1 kommentar:

Mr 51 sa...

Grattis till jobbet!!! Hoppas det går bra med alla utgifter nu oxå! =) Kul att det går frammåt!!!