torsdag, juni 14, 2007

Ny säng

Äntligen!

I går ringde jag telefonbanken och fick reda på att mina skattepengar kommit in. Weeee. Det betyder nya madrasser! Äntligen skulle jag få flytta in i sovrummet igen och få sova tillsammans med Ricke.

Vi drog i väg runt 17.30 tiden. Kom hem igen vid 20.00 typ med två nya Sultan Svaneholm (samma som Svandal fast mjukare och har samma betyg i hållbarhet som bla. hästens). Vilken skillnad det blev kan jag säga. Dock är den lite hård nu till en början, men mycket trevligare en den gamla skruttmadrassen.

Det var en utgift som vi klarat av. Nästa blir sommardäcken. Det ska mina skattepengar också räcka till, hoppas jag.

Jag var upp och tränade i går innan vi åkte och handlade. Grymt skönt var det. Det var ju typ 3-4 veckor sen sist. har varit förkyld, inte haft tid, nautilus har varit stängt m.m. Hoppas hinna upp på fredag också.

På lördag har jag fotosesion sen om vädret är ok så åker vi nog ut och sover över i stugan. sen är det bara en vecka till midsommar. Skulle ju va najs att hinna måla klart inne i lillstugan så våra gäster får eget hus att sova i. vi får se om vi hinner.

/camilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan sova i stugan även utan ny målade väggar =) Ska vi ha med något speciellt får du säga till...

Anonym sa...

vet att jag är sen men det är väl bättre än aldrig. Grattis till jobbet. Visst är det en härlig känsla? Vad kul för dig. Kram Fatty. (jag har äntligen köpt mig en fungerande dator...en lap)