torsdag, juni 21, 2007

Favorit-fabbe

I dag är jag seg, orkar inte riktigt ta tag i nått här på jobbet.

Ska klippa mig i dag, ganska mycket, tänkte köra en ännu kortare frilla nu till sommaren. Känns lite nervöst faktiskt. Fast vad sjutton, det växer ju ut igen. Och om det blir hemskt får jag väl gråta en skvätt och sen köra med keps ;) Haha, det löser sig. Mitt hår växer verkligen snabbt så jag kommer ju bara känna mig korthårig nån månad, typ.

Sen ska jag upp till brattberget hem till Frieds, där Mikaela är med min favvofabbe :) Ska vara med när han ska käka, haha jättekul ju.

Det ska inhandlas lite grönsaker också någon gång i dag. Tar det på vägen hem efter fabbe, eller kanske mellan frisören och fabbe? Undra när det är som minst folk ute? Hmmm...får se hur jag gör.

Trött och seg. Skönt med ledighet i morgon och sovmorgon. Gött!

/camilla

Inga kommentarer: