tisdag, november 28, 2006

Tack

Här kommer några tack för de senaste dagarna.

Tack till Johanna för en helt underbar måndagkväll. God kina-mat (den var riktigt riktigt god den här gången), msigt sällskap och fantastiskt intressanta diskussioner! Det var riktigt najs! Och jag tog till mig mycket (hebr 13:1) av det vi samtalade om. Tycker om dig massvis!

Tack Eisiv för otroligt intressant läsning (det jag fick i mailet). Jag tar gärna emot mer om du har, bara att maila över.

Tack syster Rebecca för att du ringde i helgen. Jag blev såååååååå glad! FAntasstikt kul att få höra din röst och få veta hur du har det. Tack för att du tog dig tid. Min tur att ringa näst gång. så du slipper dyra telefonräkningar. Hihi. Älskar dig min beccy.

Tack storasyster för att du är ett stort stöd i så mycket. Gilvmild är du också och du ska veta att det bara är roligt att få fotografera dig. Hoppas vi hinner med att plåta i mellandagarna ;) Tack för att du och Erik lånar ut lägenheten över jul, så himla jättenällt.

Tack Tobbe-bobbe för dina sms. Jag mår bra och jag bliur glad att höra att du också mår fint. Hoppas du hittade det du tänkte köpa. Kom i håg att jag blir glad för minsta lilla, ingen press på julklapparna i år alls. Du ska veta att du alltid är välkommen att slagga över här om du behöver. Soffan är alltid redo, hihi.

Tjohooo!

*poff*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att höra att du fick ut något av vår komversation. Nu är jag tillbaka på bjärka med alla mina julklappar och en fet migrän.. Inte kul. Men jag håller helt med om måndags kvällen var riktigt lyckad..:D
tänkte bara säga heb 11:1..;)
massa kramar!

Camilla sa...

Ja det stämmer, haha, jag menade 11:1! Jaja...hihi