lördag, december 02, 2006

Slips

Nu har lyckats få på mig slipsen, äntligen. Men! Till min fasa märkte jag att jag hade glömt hur man knyter slipsar, allvarligt juh. Jag har ju kunnat flera stycken knutar. Jaja, bara och googla på nätet tills man hittade en hjälp. Usch...men nu så är minnet fyllt igen. Förhoppningsvis kommer jag i håg till nästa gång ;)

Var in till JC i går för att köpa den där supersnygga slipsen, men den var slut :( Så jag får slita på den här svarta ett tag nu. Ääälskar detta mode, this i so me. Kavajer, skjortor, skjortvästar, slipsar, yeah! Älskat sen jag var mini och såg filmer med advokater och "viktiga" folk som hade snygga kavajer, kjolar, skjortor och portfolio. Haha. Jag ville bli en sån som jobbar på kontor så jag fick ha snygga kläder, haha. visserligen finns det väl ungefär 34 000 andra jobb jag velat haft genom åren också.

Det roliga nu är ju att jag jobbar på kontor och får ha fina kläder ;) Haha. Kul, kul.

Ska iväg snart på filmfestivalen här i stan, ska bli jättekul! Jag ska fotografera lite folk, och ja, hela evangemanget.

See ya!

*poff*

Inga kommentarer: