tisdag, december 05, 2006

Svart, så svart

...ja nästan. Eller mörk, mörk, mörk brun. Det är härfårgen jag har just nu. Men det matchar mina ögonbryn ;) Åsa klippte mig också i dag, blev inte riktigt lika perfekt om sist, då klippte hon nog upp det mycket mer, får komma i håg att be henne göra det nästa gång. Så det blir mycket kortare upptill. Sen bad jag henne klippa av ganska mycket på längden, hehe, nu efteråt vet jag inte om det var ett bra beslut, men det växer ut igen. Jag måste vänja mig kanske.

Men Åsa är underbar, vilken otroligt varm människa. Tycker det är så mysigt att hälsa hos henne och Emma nere på Hår&nagelcenter. Mysiga tjejer. Mysigt ställe. Vi snackar alltid om allt mellan himmel och jord.

Fick oväntat besök i kväll av Håkan med fru. de är ju också så mysiga. Vi måste ju bara ta och göra middag nån kväll och mysa tillsammans, kanske spela nått roligt spel. Men mest bara prata och lära känna dem bättre. Trevligt folk.

Jahapp, nu är det snart House på 4:an, det måste jag se.

*poff*

Inga kommentarer: